Requisitos para aplicar a Medi-Cal >> PROGRAMA MEDICAL (2024)

La salud es el estado de condición física y mental más óptimo que una persona pueda tener; poder contar con los recursos para conservarla o sobreponernos de algún accidente o enfermedad es factor primordial en esta sociedad, donde se hace necesario contar con planes de seguridad social.

En ocasiones, la situación socioeconómica en la que vivimos, nos impide acceder a los servicios médicos que requerimos, ya que los costos suelen ser tan elevados, que nuestros ingresos mensuales terminan siendo insuficientes para garantizar dicho servicio. Si vives en los Estados Unidos, especialmente en el estado de California, este artículo es para ti.

A lo largo de estas líneas encontrarás toda la información necesaria acerca de Medi Cal, un programa como Medicaid para personas necesitadas o discapacitadas de California. Conoce cuáles son los requisitos para aplicar a Medical y comienza a considerar la posibilidad de inscribirte en este programa de salud, financiado por el Gobierno Federal de los Estados Unidos.

Índice

  • 1 ¿Qué es Medi-cal? Tu programa de atención médica en California
  • 2 ¿Qué cubre Medical? Diferentes tipos de cobertura para tu seguridad
    • 2.1 Beneficios dentales
    • 2.2 Beneficios oculares
    • 2.3 Beneficios generales
  • 3 Elegibilidad para Medical: Descubre si eres elegible en este programa
  • 4 ¿Qué requisitos necesito para aplicar en Medi-cal?
    • 4.1 Documento de identificación
    • 4.2 Comprobación de ingresos
    • 4.3 Constancia de pago de impuestos
    • 4.4 Informe médico
    • 4.5 Constancia de desempleo
    • 4.6 Registros de vehículos
    • 4.7 Tarjeta del seguro social
  • 5 ¿Cómo aplicar a Medi-cal? 3 sencillos pasos
    • 5.1 Considera tu elegibilidad
    • 5.2 Prepara tu aplicación
    • 5.3 Reúne los requisitos

¿Qué es Medi-cal? Tu programa de atención médica en California

Exactamente, Medi-Cal es el programa de salud que ofrece atención médica en el estado de California; está dirigido a personas en situaciones de vulnerabilidad social y económica, niños en albergues, mujeres embarazadas, ancianos y personas discapacitadas, con ingresos inferiores al 138% del nivel de pobreza federal.

Al aplicar y obtener los servicios que cubre Medical podrás gozar de los beneficios para pacientes ambulatorios, servicios de emergencia, hospitalización, maternidad, cuidado al recién nacido, salud mental, servicios dentales, entre otros.

Un tercio de la población de California está inscrita en Medi-Cal, recibiendo atención médica oportuna a través del financiamiento del Gobierno de los Estados Unidos.

Medi-Cal te ofrece la oportunidad de disfrutar de sus beneficios, sin pagar costo alguno, siempre y cuando tus ingresos o el de tu grupo familiar, esté por debajo del monto estipulado por este programa. Si tus ingresos superan el límite expresado por Medical, deberás pagar un deducible.

¿Qué cubre Medical? Diferentes tipos de cobertura para tu seguridad

La cobertura que ofrece Medical comprende una serie de servicios de atención médica que podrás recibir, en ocasiones, sin costo alguno, dependiendo de tu condición de afiliado en este programa.

Medical ofrece servicio de cobertura de servicios hospitalarios, ambulatorios y de emergencia, así como de hospitalización.

Todos estos beneficios están también dirigidos a mujeres embarazadas y recién nacidos, quienes podrán recibir atención médica antes, durante y después del parto.

Todos estos servicios entre otros también entran dentro de la cobertura Medical de emergencia, que además suministrará servicios de laboratorio, cuidados intensivos, intervenciones quirúrgicas, cobertura de honorarios médicos y de enfermería siempre y cuando el paciente haya sido ingresado al recinto hospitalario por una condición de urgencia.

En resumen Medical te ofrece:

Beneficios dentales

Serás atendido a través del plan Denti-Cal el cual cubrirá servicios dentales para tu grupo familiar, incluyendo a los niños.

Entre los servicios que podrás encontrar aquí están rayos x, coronas, piezas dentales prefabricadas, colocación de amalgamas, dentaduras postizas, prótesis dentales, entre otros.

Beneficios oculares

Tendrás la oportunidad de realizarte exámenes de la vista y consultas preventivas una vez cada dos años, pruebas para lentes de contacto (sólo si el paciente lo amerita por enfermedad y no por estética), implantes de prótesis oculares, entre otros.

Beneficios generales

Aquí encontrarás, como dijimos al principio de este apartado, servicios de hospitalización clínica, ambulatoria y de emergencia, cuidados intensivos, medicamentos recetados, terapias de salud mental, exámenes de laboratorio, programas de rehabilitación, maternidad y atención a recién nacidos, además de que la madre puede recibir atención médica de control antes, durante y después de su embarazo.

Elegibilidad para Medical: Descubre si eres elegible en este programa

Si quieres saber cómo ser elegible para Medical, debes estudiar primero si eres elegible o no para que realices tu aplicación; es recomendable que empieces a reunir los requisitos luego de haber analizado cuidadosamente si eres elegeible o no para gozar de este programa de salud.

Medical es un programa destinado a proveer atención médica a personas de bajos recursos, con ingresos económicos anuales limitados, cuyo salario no pueda cubrir la mayoría de los gastos que se derivarían de una enfermedad, accidente o condición de discapacidad.

Algunos programas de salud o pólizas públicas no conceden sus servicios a personas que estén recibiendo alguna otra ayuda federal o estatal, sin embargo si eres beneficiario de programas tales como CalWORKs (programa de asistencia temporal para familias de bajos recursos), Ingreso de Seguridad Suplementaria (SSI) o recibes asistencia económica en casos de adopción, residencia en albergue, así como ciertos programas de ayuda a refugiados, también puedes entrar dentro de la elegibilidad de Medi-Cal.

Dentro de los requisitos para aplicar a Medical y llegar a ser elegible en este programa, está el estatus legal o migratorio del solicitante; con esto no queremos decir que los inmigrantes no puedan recibir los beneficios de Medical, pero en algunos casos, aplican ciertas condiciones.

En este sentido, son elegibles los residentes legales permanentes con un historial laboral de ingresos sustanciales o que posean alguna conexión con el área militar, así como los no ciudadanos que reciban ayuda del programa de Ingreso de Seguridad Suplementaria.

Aquellas personas en condición de asiladas o refugiadas también pueden aplicar a Medi-Cal, solo durante siete años luego de su llegada al país; luego de este período podrán elegir otro beneficio o programa similar que les ofrezca el estado.

Es importante acotar que personas con estatus migratorios de ilegales no pueden recibir la mayoría de la ayuda que ofrece el gobierno federal, aunque cada estado tiene la potestad de decidir la prestación de servicios médicos a aquellas personas en condición de ilegal, que sean niños o mujeres que se encuentren en estado de gravidez.

El Gobierno de los Estados Unidos hace algunas excepciones en algunas categorías de personas ilegales, como por ejemplo Indios americanos en el límite del país, personas que hayan sufrido de abuso en sus países de origen, entre otros.

¿Qué requisitos necesito para aplicar en Medi-cal?

Para aplicar en Medical, además de entrar en la elegibilidad, deberás reunir los siguientes requisitos:

Documento de identificación

Para comprobar tu identidad será importante, que presentes tu certificado de nacimiento o pasaporte, cuyos datos deberán ser exactamente los mismos que incluiste en tu aplicación.

Comprobación de ingresos

Por ser Medical un programa de atención médica para personas de bajos recursos, uno de los principales requisitos para solicitar Medical, será algún documento que corrobore los ingresos mensuales que recibes producto de las actividades económicas que desempeñas. Deberás consignar una constancia de ingresos o estados de cuentas bancarias que refleje tus ingresos.

Constancia de pago de impuestos

La cantidad del pago de impuestos es un reflejo de la calidad de vida que lleva un ciudadano, por lo que tanto menor sea la cantidad asignada de impuestos por pagar, menos ingresos recibe el contribuyente.

Por esta razón la constancia de pagos de impuestos es un documento probatorio de la situación económica que te caracterice para el momento de tu solicitud para Medical.

Informe médico

Este informe sólo necesario en caso de que realices tu solicitud por condición de discapacidad o embarazo. Podrás presentar, en su defecto, exámenes médicos probatorios de la condición que padeces.

Constancia de desempleo

Por ser Medical un programa para personas necesitadas de bajos recursos, también ofrece ayuda a desempleados que no cuenten con ingresos mensuales fijos. Deberás entregar una constancia de desempleo para comprobar que efectivamente no estás laborando para el momento de la aplicación.

Registros de vehículos

Si tienes vehículos tendrás que presentar los documentos de propiedad y registro de cada uno de ellos.

Si eres ciudadano deberás presentar tu tarjeta del seguro social o en su defecto el número de este documento. Si eres extranjero en condición de residente legal, deberás presentar tu tarjeta de extranjero.

Como puedes ver, los requerimientos para aplicar a Medi-Cal son sencillos de reunir; si has analizado tu situación y estatus y te consideras elegible para aplicar, empieza a preparar la solicitud para Medical. A continuación te explicaremos cómo puedes aplicar a este programa de salud.

¿Cómo aplicar a Medi-cal? 3 sencillos pasos

Si te has preguntado cómo aplicar a Medical y no has encontrado respuesta que te detalle la manera de hacerlo, te explicamos, a continuación, cómo puedes solicitar este programa de cobertura médica.

Considera tu elegibilidad

Como hemos dicho a través de estas líneas, Medi-Cal ofrece cobertura médica a personas de bajos recursos económicos, mujeres embarazadas, ancianos, niños, grupos familiares, entre otros, cuyos ingresos anuales sean considerados escasos o insuficientes.

Si no cumples con las condiciones de elegibilidad de Medical, que hemos explicado en el apartado anterior, no podrás optar por este beneficio que te ofrece el estado de California.

Prepara tu aplicación

Todo lo que se necesita para inscribirse en MediCal es, luego de ser elegible, presentar la solicitud, bien sea a través de la página electrónica del servicio, por vía telefónica o mediante aplicación en papel, la cual será entregada en las oficinas de Medical más cercanas a tu domicilio o enviada por correo hasta sus oficinas.

Si realizas la solicitud por vía electrónica, ésta será recibida inmediatamente, arrojando de manera automática el número de solicitud; ésta vía es una de las más recomendadas ya que es una de las maneras más rápidas y confiables de aplicar a Medical.

La aplicación consta de un formato o planilla que deberás completar con los datos que allí se piden y consignarlo por la vía que sea de tu conveniencia.

Deberás ser muy cuidadoso al momento de llenar los datos solicitados e indicar toda la información que se te pide de manera precisa.

Tendrás que suministrar datos como por ejemplo, estado civil, salarios mensuales y tipo de trabajo que desempeñas, qué gastos médicos posees, si tienes bajo tu responsabilidad pago de pensiones alimenticias, si posees nexos con la milicia o si recibes ayuda por parte del seguir social, entre otros.

Reúne los requisitos

Es importante que recuerdes que los requisitos para la aplicación a Medical que te detallamos anteriormente, deben ser llevados en físico, para que puedas comprobar la información que suministraste en el formato de solicitud Medical.

Luego de haber realizado tu aplicación con éxito deberás ser paciente y esperar un lapso de 45 a 90 días para que los analistas de Medical estudien tu caso y decidan si en realidad calificas o no para gozar de los beneficios de Medical.

Durante el tiempo de análisis de tu solicitud podrás recibir alguna notificación de Medical para que te pongas en contacto con sus analistas y suministres información acerca de alguna duda o pregunta, que te puedan hacer para completar el proceso.

Las maneras de aplicar a Medical incluyen, como ya dijimos, por vía electrónica, llamada telefónica o correo en sobre adjunto. Si deseas aplicar por internet, puedes hacer llegar tu solicitud en línea a través de la siguiente web.

Si deseas inscribirte por vía telefónica, podrás hacerlo llamando a Health Care Options (HCO) por los números 1-844-212-0003 o al 1-800-430-7077, si es una persona con alguna discapacidad auditiva; tu llamada telefónica será recibida de lunes a viernes en horario comprendido entre las 8 am y las 5 pm.

Inscribirte en Medi-Cal es una de las opciones más convenientes que debes analizar para asegurar tu salud y la de tu familia. Si consideras que entras dentro de la elegibilidad de este programa, por ser de bajos recursos económicos, comienza a preparar los requisitos para la inscripción en Medical y asegura el futuro de tu familia y el tuyo propio.

Recuerda que los imprevistos de salud pueden presentarse en los momentos menos esperados poniendo en riesgo tu vida y la de los tuyos si no cuentas con una póliza de seguros o programa de cobertura social, que te ayude a cubrir los gastos generados.

Si vives en el estado de California, El Gobierno Federal de los Estados Unidos a través del financiamiento de Medical, pone a tu disposición los diferentes planes y coberturas que se adapten a tus requerimientos y necesidades.

¿Te ha sido de utilidad el artículo?

(4 Votos, Promedio: 3.3)

Requisitos para aplicar a Medi-Cal >> PROGRAMA MEDICAL (2024)

FAQs

What is the income limit for Medi-Cal 2022 in California? ›

How to Qualify. To find out if you qualify for one of Medi-Cal's programs, look at your countable asset levels. As of July 1, 2022, you may have up to $130,000 in assets as an individual, up to $195,000 in assets as a couple, and an additional $65,000 for each family member.

What is the maximum income to qualify for Medi-Cal in California? ›

The income limits based on household size are: One person: $17,609. Two people: $23,792. Three people: $​​29,974.

What is the income limit for Medi-Cal 2021 in California? ›

According to Covered California income guidelines and salary restrictions, if an individual makes less than $47,520 per year or if a family of four earns wages less than $97,200 per year, then they qualify for government assistance based on their income.

What documents are needed for Medi-Cal in California? ›

Documents to Confirm Eligibility
  • Social Security Number.
  • Identity.
  • Citizenship.
  • Immigration Status.
  • Income.
  • Not Incarcerated.
  • Minimum Essential Coverage.
  • American Indian or Alaskan Native.

How much can you make and keep Medi-Cal? ›

Still meet SSI requirements, like disability, blindness, or age, that don't have to do with income. Need Medi-Cal coverage to continue working, and. Have less than $54,082 in gross earnings ($55,439, if blind) or have high medical expenses that will be evaluated on a case by case basis.

What disqualifies Medi-Cal? ›

The Medi-Cal program determines eligibility for benefits on a “means” tested basis. If a Medi-Cal applicant's property/assets are over the Medi-Cal property limit, the applicant will not be eligible for Medi-Cal unless they lower their property/assets according to the program rules.

What income is not counted for Medi-Cal? ›

Income-based Medi-Cal counts most types of earned and unearned income you have. However, some income is not counted, including Supplemental Security Income (SSI) benefits and some contributions to retirement accounts.

What is the highest income to qualify for Medicaid 2022? ›

Federal Poverty Level thresholds to qualify for Medicaid

The Federal Poverty Level is determined by the size of a family for the lower 48 states and the District of Columbia. For example, in 2022 it is $13,590 for a single adult person, $27,750 for a family of four and $46,630 for a family of eight.

Do you have to pay back Medi-Cal? ›

The Medi-Cal program must seek repayment from the estates of certain deceased Medi-Cal members. Repayment only applies to benefits received by these members on or after their 55th birthday and who own assets at the time of death. If a deceased member owns nothing when they die, nothing will be owed.

What qualifies as low income in California 2022? ›

Another notable change to the 2022 income limits is the addition of the "Acutely Low Income," category, which corresponds to 15 percent of the countywide area median income level. That translates to a four-person household earning up to $14,750 per year in Los Angeles County or $17,850 in Orange County.

How much does Medi-Cal cost? ›

For many individuals who enroll in Medi-Cal, there is no premium, no co-payment, and no out of pocket cost. Some households will see affordable costs, such as a low monthly premium. For some Medi-Cal children, the monthly premiums are $13 per child up to a family maximum of $39 per month.

Can you own a home and get Medi-Cal? ›

First, if you own a home, you can still qualify for Medi-Cal. California has one of the best health services in this regard because California does not ask that you sell your home and pay for your medical needs, but rather it will front all the medical bills for you while you are alive.

How long does it take to get approved for Medi-Cal? ›

The process for verifying your Medi-Cal eligibility, from the time your completed application is received to when you receive your Benefits Identification Card (BIC), normally takes 45 days.

Does Social Security income count for Medi-Cal? ›

Does that count as income for Medicaid? In most cases, yes, Medicaid will count your Social Security check as part of your income toward those eligibility limits. That includes Social Security retirement payments, Social Security disability income (SSDI) and Social Security survivor's benefits.

How do I prove my income for Medi-Cal? ›

ԅ A copy of checks or receipts of child care, child support, alimony, or health insurance paid. A copy of vehicle registration (if more than one vehicle owned). A copy of your most recent bank statement (checking, savings account, etc.) A copy of life insurance policy, stocks, bonds, retirement account statement.

Can you work and still get Medi-Cal? ›

If you get Medi-Cal coverage and then get a job, you have a couple of options for keeping your Medi-Cal benefits. If you got Supplemental Security Income (SSI) cash benefits before you got your job, Social Security's 1619(b) program lets you earn up to $54,082 annually and still keep Medi-Cal coverage at no cost.

What is the income limit for Medi-Cal 2022 family of 3? ›

2022 Income Eligibility Guidelines for Family PACT Program
Number of Persons In family/householdMonthly Income (In dollars)Annual Income (In dollars)
12,26527,180
23,05236,620
33,83846,060
44,62555,500
5 more rows
22 Apr 2022

Can you get Medi-Cal if you are over 65? ›

Current law allows an eligible senior age 65 and over and some people with disabilities to enroll in free Medi-Cal with income up to $1,242 per month. Most adult recipients under 65 can enroll with income as high as $1,397.

What age does Medi-Cal stop? ›

​Basic Information. Beginning January 1, 2020, a new law in California will give full scope Medi-Cal to young adults under the age of 26 and immigration status does not matter. All other Medi-Cal eligibility rules, including income limits, will still apply.

Does having a savings account affect Medi-Cal? ›

One of the vexing issues for people attempting to qualify for Medi-Cal are the limits on a person's assets. And when they do have assets, such as a savings account, the Medi-Cal rules necessitate that the individual must spend down those assets in order to qualify for conditional or Non-MAGI Medi-Cal eligibility.

Is there an age limit for Medi-Cal? ›

In May 2016, children under 19 years of age became eligible for full-scope Medi-Cal benefits, and in January 2020, full-scope Medi-Cal was extended to young adults ages 19 through 25, regardless of immigration status.

Is there an asset test for Medi-Cal? ›

Included in California's new state budget, the asset test will be eliminated for aged and disabled Californians who are enrolled in Medi-Cal and Medicare. Like other Medi-Cal programs, financial eligibility will be based solely on the applicant's income.

What is the monthly income limit for Medi-Cal 2022? ›

In 2022, the monthly income will increase to $1,564. In other words, an adult can earn up to $1,564 per month and still qualify for no cost Medi-Cal. MAGI Medi-Cal annual amounts for a single adult increased to $18,755, from $17,775 in 2021, for a single adult.

What is considered low income in California? ›

Very-Low, Low and Moderate-Income Limits
Household SizeVery-Low IncomeLow-Income
1$11,550 or less$11,551 - $19,300
2$13,200 or less$13,201 - $22,050
3$14,900 or less$14,901 - $24,800
4$16,550 or less$16,551 - $27,550
4 more rows

What are the income limits for Medicare 2022? ›

To meet the income test, from 20 September 2022, you must earn no more than the following: $61,284 a year if you're single. $98,054 a year for couples.

Does Medi-Cal cover surgery? ›

With Medicaid for California, if you qualify and apply, can help you pay for doctor's visits, medication, dental screenings, rehabilitation, surgery, visits to the hospital and more.

Who pays for Medi-Cal? ›

Medi-Cal is California's Medicaid health care program. This program pays for a variety of medical services for children and adults with limited income and resources. Medi-Cal is supported by federal and state taxes.

Can you cancel Medi-Cal? ›

Coverage cancellation: If you want to cancel your Medi-Cal plan, you can request this cancellation through Covered California. Changing to a private plan: You can enroll in a private plan through Covered California if you will lose your Medi-Cal coverage soon.

Who qualifies for cash aid in California? ›

Be a U.S. citizen or meet residency requirements. Live in California. Not be a fleeing felon or a convicted drug felon. Be taking care of at least one child who is under the age of 18 (or 19, if the child is expected to graduate from high school before their 19th birthday)

What is the highest income for Section 8? ›

To qualify for Section 8 Housing, a tenant must make no more than 50 percent of the median income for the metro area to which they're applying. In areas of the country that have the highest income limits such as New York and San Francisco, that totals $117,400 for a family of four.

Who qualifies for Covered California? ›

The Covered California income guidelines take into consideration your household income and size. In 2021, if you are a single person earning less than $47,000 per year, you qualify for government assistance. A family of four with an annual household income less than $97,200 qualifies for government assistance.

Is Medicare or Medi-Cal better? ›

Medicare provides health coverage to individuals 65 and older or those with a severe disability regardless of income, whereas Medi-Cal (California's state-run and funded Medicaid program) provides health coverage to those families with very low income, as well as pregnant women and the blind, among others.

Is Medi-Cal share of cost monthly or yearly? ›

To receive share of cost Medi-Cal, beneficiaries must contribute to their health care expenses by paying a share of the cost of the services they receive each month. Once they meet the full share amount, they are “certified” and Medi-Cal will cover all other costs for that month.

Does Medi-Cal cover emergency room visits? ›

Medi-Cal does cover emergency services for enrolled members, and if you show your BIC to emergency room staff, Medi-Cal will pay for the services you receive.

Will I lose Medi-Cal if I sell my house? ›

You can move out of the home, rent it, or sell it, all without affecting your spouse's Medi-Cal eligibility. However, there is an important timing issue here. For eligibility purposes, as an at-home spouse, you are only allowed to keep up to $137,400 in non-exempt assets (for 2022).

Is Medi-Cal considered Medicaid? ›

Medi-Cal is California's Medicaid health care program. This program pays for a variety of medical services for children and adults with limited income and resources.

Does Medi-Cal count 401k? ›

When it comes to your IRA and how it is treated, Medi-Cal will count your IRA or 401k as an available source of funds to pay for your care, unless it is in payout status. “Payout status” means that you are taking at least the required distribution out of your plan on a monthly basis.

What services does Medi-Cal cover? ›

Medi-Cal covers most medically necessary care. This includes doctor and dentist appointments, prescription drugs, vision care, family planning, mental health care, and drug or alcohol treatment. Medi-Cal also covers transportation to these services.

Why does Medi-Cal take so long? ›

Medi-Cal is processing your application as quickly as possible. Because of the large number of Medi-Cal applications received, processing could take longer than expected, and proof of certain information is required in order to complete each application.

Can I use my Medi-Cal in another state? ›

Can I use my Medicaid coverage in any state? A: No. Because each state has its own Medicaid eligibility requirements, you can't just transfer coverage from one state to another, nor can you use your coverage when you're temporarily visiting another state, unless you need emergency health care.

Can you have Medicare and Medi-Cal at the same time? ›

The short answer to whether some seniors may qualify for both Medicare and Medi-Cal (California's Medicaid program) is: yes.

What can be used as proof of income? ›

10 forms of proof of income
  • Pay stubs. A pay stub, which most people who work corporate jobs receive at the end of each pay period, is the most common form of proof of income. ...
  • Bank statements. ...
  • Tax returns. ...
  • W2 form. ...
  • 1099 form. ...
  • Employer letter. ...
  • Unemployment documentation. ...
  • Disability insurance.
1 Feb 2022

How does the government know your income? ›

Information statement matching: The IRS receives copies of income-reporting statements (such as forms 1099, W-2, K-1, etc.) sent to you. It then uses automated computer programs to match this information to your individual tax return to ensure the income reported on these statements is reported on your tax return.

Does Medi-Cal put a lien on your house? ›

After the Medi-Cal recipient dies, the state will send the heirs or survivors an “estate recovery claim” asking for payment for the amount of Medi-Cal benefits paid on behalf of the deceased individual. The state does not put a lien on the home and the state does not take away your home.

Can Medi-Cal be used outside of California? ›

CCR, Title 22, Chapter 3, Article 1.3, Section 51006, allows reimbursem*nt for medically necessary emergency services that need to be provided by an out-of-state provider to California Medicaid (Medi-Cal) recipients temporarily in another state. Note that some services require authorization.

What does KP Cal LLC mean? ›

KP Cal, LLC Kaiser Permanente GMC Kaiser Foundation Health Plan Inc. LI and COHS Subcontracts. Page 1. MEDICAL REVIEW – NORTHERN SECTION I.

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Stevie Stamm

Last Updated:

Views: 5625

Rating: 5 / 5 (80 voted)

Reviews: 87% of readers found this page helpful

Author information

Name: Stevie Stamm

Birthday: 1996-06-22

Address: Apt. 419 4200 Sipes Estate, East Delmerview, WY 05617

Phone: +342332224300

Job: Future Advertising Analyst

Hobby: Leather crafting, Puzzles, Leather crafting, scrapbook, Urban exploration, Cabaret, Skateboarding

Introduction: My name is Stevie Stamm, I am a colorful, sparkling, splendid, vast, open, hilarious, tender person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.